Στο χάος και την υπερπληροφόρηση του διαδικτύου η κατασκευή ενός site σπάνια είναι αρκετή για την αποτελεσματική προβολή της δουλειά σας. Η επισκεψιμότητα, η αναγνωρισιμότητα καθώς και η ανταγωνιστικότητα της ιστοσελίδας σας συνήθως απαιτούν εξελιγμένες στρατηγικές προώθησης και μεθόδους βελτιστοποίησης. Οι υπηρεσίες αυτές έχουν σκοπό να προσελκύσουν πολλούς νέους επισκέπτες και στη συνέχεια να τους μετατρέψουν από απλούς επισκέπτες σε εν δυνάμει πελάτες.

Ο όρος Προώθηση ιστοσελίδων, αλλιώς διαδικτυακή αγοραλογία (μάρκετινγκ), αναφέρεται στην διαφήμιση (προώθηση) προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Η διαδικτυακή αγοραλογία έχει ευρύ πεδίο εφαρμογής, αφού δεν αφορά μόνο την εμπορία μέσω Διαδικτύου, αλλά περιλαμβάνει επίσης και την πραγματοποιούμενη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ασύρματων μέσων εμπορία.

Δείτε τις υπηρεσίες που διαθέτουμε


search engine optimization (S.E.O.)

Ο όρος SEO (Search Engine Optimization) και στα ελληνικά "Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης", περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.

social media marketing

Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing), αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Digital Marketing). Αφορά τις ενέργειες που κάνουμε στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Youtube κτλ), μέσα από τις οποίες αποσκοπούμε στην προώθηση ενός Brand ή μίας επιχείρησης.

email marketing

Το email marketing ανήκει και αυτό στην μεγαλύτερη οικογένεια της επιστήμης του marketing και αφορά την χρήση του email, ως μέσο, για την προώθηση και ενημέρωση του αγοραστικού κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει ο διαφημιζόμενος.


Η διαδικτυακή αγοραλογία συνδέει τις δημιουργικές και τεχνικές πτυχές του Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ιστοσελίδων ως μέσου προώθησης με στόχο τη διαφήμιση και τις πωλήσεις διαδικτυακά. Επίσης αναφέρεται και στην τοποθέτηση προϊόντων και υπηρεσιών στις μηχανές αναζήτησης ως Search Engine Marketing (SEM) , Search Engine Optimization (SEO), διαφημίσεις σε banner σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες, e-mail marketing, κινητή διαφήμιση, στρατηγικές και Web 2.0.

Στην αγγλική γλώσσα ο όρος είναι επίσης γνωστός και ως web marketing, online marketing, webvertising ή e-marketing.

Εκτός από τις μηχανές αναζήτησης, στις μέρες μας πολύ σημαντικό εργαλείο προώθησης αποτελούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Twitter, Google+ κτλ, με πολύ ουσιαστικά αποτελέσματα αναφορικά με την γνωστοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών

  

Search Engine Optimization (S.E.O.)

seo

Απαραίτητη βελτιστοποίηση για να κερδίσετε τη "μάχη" των μηχανών αναζήτησης.

Ο όρος SEO (Search Engine Optimization) και στα ελληνικά "Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης", περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.

Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη του ιστοχώρου στις μηχανές αναζήτησης και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή αποτελεσμάτων χρηστών του Internet που ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Οι βασικές τεχνικές για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνουν τα παρακάτω:

  • Δημιουργία ή βελτίωση του περιεχομένου ώστε να είναι φιλικό και ενδιαφέρον στον επισκέπτη αλλά και προσπελάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google
  • Λέξεις κλειδιά στον τίτλο και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά μιας σελίδας και των στοιχείων της (ALT, rel, title, κ.λπ.)
  • Λέξεις κλειδιά σε συνδέσμους από άλλες ιστοσελίδες προς μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα
  • Λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται μέσα στο κείμενο της ιστοσελίδας
  • Δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας όπως μετράται από τους αλγόριθμους κατάταξης (π.χ. PageRank της Google)

Βρεθείτε στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων και δείτε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας να ανεβαίνει σημαντικά.

 

Social Media Marketing

social media

Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing), αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Digital Marketing). Αφορά τις ενέργειες που κάνουμε στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Youtube κτλ), μέσα από τις οποίες αποσκοπούμε στην προώθηση ενός Brand ή μίας επιχείρησης.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα των καταναλωτών, αλλά έχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν καταναλωτή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλους καταναλωτές, ενώ από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους πελάτες.

Παρέχουμε διαφημιστικές καμπάνιες στα κυριότερα sites κοινωνικής δικτύωσης, που θα προσελκύσουν έναν μεγάλο αριθμό επισκεπτών στη σελίδα σας, θα αυξήσουν δραστικά την προβολή της εταιρείας σας και ταυτόχρονα θα διαμορφώσουν μια αμφίδρομη σχέση με τους διαδικτυακούς πελάτες σας.

 

Email - Marketing

email marketing

Το email marketing ανήκει και αυτό στην μεγαλύτερη οικογένεια της επιστήμης του marketing και αφορά την χρήση του email, ως μέσο, για την προώθηση και ενημέρωση του αγοραστικού κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει ο διαφημιζόμενος.
Εν ολίγοις, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το email marketing είναι η ψηφιακή-ηλεκτρονική έκδοση της κλασσικής αλληλογραφίας. Αντί να στέλνουμε διαφημιστικά φυλλάδια, επιστολές και κουπόνια μέσω ταχυδρομείου (π.χ. ΕΛΤΑ), χρησιμοποιούμε το email για να μεταφέρουμε και να μεταδώσουμε το ίδιο μήνυμα. Βέβαια, με την συμβατική αλληλογραφία είναι εξαιρετικά δύσκολο να μετρήσεις την απήχηση (το impact) που θα έχουν οι καμπάνιες σου. Με το email marketing μπορείς να δεις εξελιγμένα αναλυτικά στατιστικά τα οποία μετράνε ποιος άνοιξε το email, ποίος το διάβασε, τι μέρα και ώρα και που έκανε κλίκ.
Αν και θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι κάθε email που στέλνουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αποσκοπεί σε πώληση κάποιου αγαθού, το email marketing δεν έχει μοναδικό απώτερο σκοπό την εμπορική συναλλαγή.

Το email marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

  • Για μια απλή ενημέρωση του κοινού για νέες ιδέες όπως τάσεις μόδας και τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας
  • Για καλύτερες πρακτικές όπως για παράδειγμα συνταγές μαγειρικής ή οικονομικές λύσεις «φτιάχνω μόνος μου (DIY – Do It Yourself)»
  • Για σύσφιξη σχέσεων με παλιούς αλλά και δυνητικούς πελάτες όπως για παράδειγμα η αποστολή ευχαριστήριων καρτών τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα.
  • Για συμπλήρωση κάποιου ερωτηματολογίου
  • Για την αποστολή πρόσκλησης σε κάποια εκδήλωση

Πλεονεκτήματα Email Marketing

  • Χαμηλό κόστος
    Δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής, γραμματόσημα, τυπογραφικά έξοδα, εμφακελώσεις, σακουλοποιήσεις και πολλές εργατοώρες σε ειδικούς όπως γραφίστες, web designers, κλπ.
  • Εύκολο και γρήγορο στη χρήση
    Πολλές εφαρμογές μαζικής αποστολής email, δίνουν την δυνατότητα μέσα από έτοιμα εικαστικά θέματα – template να δημιουργήσετε οι ίδιοι το δικό σας ηλεκτρονικό φυλλάδιο- newsletter, όπως εσείς νομίζετε, όπως εσείς θέλετε. Έτσι, δεν χρειάζεστε πάντα «τον ειδικό», δεν ξοδεύεστε και μπορείτε να δοκιμάσετε όσους πιθανούς συνδυασμούς εικαστικών θεμάτων θέλετε.
  • Αποστολή προσωποποιημένων μηνυμάτων
    Μπορείτε σε κάθε ένα email ξεχωριστά, να βάλετε την δυνατότητα χαιρετισμού, όπως «Χαίρετε κ. Νικολάου» έτσι ώστε να κάνετε πιο προσωπικό το ίδιο το email.
  • Στοχευμένο marketing
    Μπορείτε να δημιουργήσετε μικρότερες ομάδες με emails, ποιο οργανωμένες, όπως γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί κλπ και να στέλνετε στοχευμένες καμπάνιες με ειδικά προϊόντα, ειδικές προσφορές, κλπ.
  • Αναλυτικά στατιστικά
    Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, εξελιγμένα προγράμματα email marketing, όπως το EmailSYSTEM, διαθέτουν αναλυτικά στατιστικά τα οποία μετράνε ποιος άνοιξε το email, ποίος το διάβασε, τι μέρα και ώρα και που έκανε κλίκ. Για κάθε επαγγελματία, για κάθε εταιρία, μικρή ή μεγάλη, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την απόδοση που του αποφέρουν όλες οι διαφημιστικές ενέργειες που γίνονται.
  • Φιλικό προς το περιβάλλον
    Αναλογιστείτε την εξοικονόμηση σε τυπογραφικό χαρτί και μελάνι μέσα από χρήση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Το email marketing όμως δεν έχει μόνο θετικά. Υπάρχουν και αρνητικά ή αν θέλετε, κίνδυνοι οι οποίοι πρέπει πάντοτε να λαμβάνονται υπόψη μας σε κάθε προωθητική ενέργεια που κάνουμε.

Μειονεκτήματα Email Marketing

  • Να χαρακτηριστείτε ως spammer
    Όλοι μας λαμβάνουμε email τα οποία δεν δώσαμε ποτέ την συγκατάθεση μας στους αποστολείς τους, να μας στείλουν ενημερωτικά email. Εάν δεν έχετε πάρει την συγκατάθεση του παραλήπτη για να του στέλνετε email, θεωρήστε spammer. Εάν στέλνετε μηνύματα και «κουράζετε» τους παραλήπτες σας ή για παράδειγμα δεν δίνεται την δυνατότητα άμεσης διαγραφής από τις λίστες σας, μπορεί αυτό να οδηγήσει πολλούς παραλήπτες σε καταγγελίες. Επίσης, οι αγορασμένες λίστες με email, ελλοχεύουν τεράστιο νομικό κίνδυνο, εφ' όσον δεν γνωρίζεται σε ποιόν πραγματικά στέλνετε email.
  • Φίλτρα spam
    Επειδή πλέον τα spam μηνύματα είναι εκατομμύρια σε καθημερινή βάση, πολλοί πάροχοι ηλεκτρονικής αλληλογραφίας όπως Gmail, Hotmail, Yahoo και μεγάλοι ISP (Internet Service Providers), έχουν εξελιγμένα φίλτρα τα οποία αναγνωρίζουν τα email που δεν πληρούν κάποιες βασικές προδιαγραφές οδηγώντας τα απευθείας στον φάκελο spam-junk. Όπως όλοι γνωρίζουμε αν ένα μήνυμα καταλήξει στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα, έχει ελάχιστες πιθανότητες να διαβαστεί από τους παραλήπτες: Είναι σαν να μην έχει σταλεί το email αυτό. Επίσης, πολλοί από αυτούς τους πάροχους, δίνουν την δυνατότητα στον ίδιο τον χρήστη, αυτόβουλα, πατώντας το κουμπί spam, να δημιουργήσει ένα ιστορικό μηνυμάτων, ένα προφίλ, για τα μηνύματα του συγκεκριμένου αποστολέα. Έτσι, αν υπάρξουν πολλά παράπονα από πολλούς παραλήπτες βάζετε σε κίνδυνο ακόμα και το ίδιο το domain σας.
  • Εμφάνιση του newsletter
    Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε είναι η κοινή εμφάνιση (συμβατότητα) του newsletter που θα φτιάξετε σε όλους τους email clients. Μπορεί το ίδιο το email, να εμφανίζεται διαφορετικά στο Outlook 2007, διαφορετικά στο Outlook 2003, διαφορετικά στο Gmail, στο Hotmail, στο Yahoo και διαφορετικά στα κινητά τηλέφωνα. Έτσι για να το φτιάξετε να εμφανίζεται παντού το ίδιο, να χρειάζεται να δαπανήσετε πολύ σε ενέργεια και πολύ πιθανό σε χρήματα.

Αυξήστε το πελατολόγιό σας και κρατήστε τους επισκέπτες σας ενημερωμένους για τα τελευταία νέα της εταιρείας σας με αποστολή newsletters.

Κύλιση στην Αρχή